Αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός πως η Σκόπελος αποτελεί έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα κατά την διάρκεια των θερινών μηνών.

Πέρα όμως από αυτή την διαπίστωση ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας κ. Δ. Κολυνδρίνης επισημαίνει, ότι η Σκόπελος αποτελείται συγχρόνως από διάφορες κοινότητες όπως είναι π.χ ο Πάνορμος, η Γλώσσα, το Λουτράκι κ.α, οι οποίες είναι διάσπαρτες σε όλα τα σημεία του νησιού: «Οι κοινότητες αυτές αποτελούνται από μόνιμους κάτοικους, οι οποίοι πρέπει να εξυπηρετηθούν καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου» τονίζει ο κ. Κολυνδρίνης και συμπληρώνει ως προς το τι πρόκειται να πράξει το Συγκοινωνιακό έργο στη Σκόπελο: «Υπάρχουν μαθητές οι οποίοι πρέπει να μετακινούνται καθημερινά και να πηγαίνουν στο σχολείο. Σύμφωνα με τον διαγωνισμό που διεξήχθη προβλέπεται σε πρώτη φάση να χρησιμοποιηθούν πέντε λεωφορεία σε καθημερινή βάση στη Σκόπελο για την εξυπηρέτηση των κατοίκων. Και τα πέντε θα είναι τελευταίας τεχνολογίας και θα προσφέρουν ασφαλή και άνετη μετακίνηση για όλους τους ανθρώπους, ακόμη και για όσους αντιμετωπίζουν ειδικά προβλήματα. Πιστεύουμε ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά, αφού υπάρχει καλή διάθεση και από την δημοτική αρχή της Σκοπέλου αλλά και από τους ίδιους του κατοίκους. Από την πλευρά μας θα φροντίσουμε να καλύψουμε τις έκτακτες ανάγκες όποτε αυτές προκύψουν. Όταν τα μέσα μεταφοράς λειτουργούν σωστά, τότε είναι όλοι κερδισμένοι!» υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ.Κολυνδρίνης.
«Πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε και στη Σκόπελο – όπως κάναμε και στη Σκιάθο – ένα αντίστοιχης ποιότητας έργο στο τομέα των μεταφορών και να λύσουμε τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει το νησί στο πεδίο αυτό». Αυτό τόνισε στο Skiathoslife o κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης, πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, σχετικά με την ανάληψη από το ΚΤΕΛ Μαγνησίας του έργου της μικροσυγκοινωνίας Σκοπέλου, με το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου. Όσο δε για το ετήσιο ενοίκιο που θα καταβάλλουμε στον Δήμο Σκοπέλου αυτό ανέρχεται στο ποσό των 180.000 ευρώ.
Όπως είναι γνωστόν η Κοινοπραξία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας και του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου, δραστηριοποιείται στη Σκιάθο ήδη από το 2022. Ο απολογισμός όλο αυτό το διάστημα της λειτουργίας των Συγκοινωνιών στη Σκιάθο έως και σήμερα είναι σαφώς θετικός: «Εκεί πλέον τόσο οι επισκέπτες όσο και οι μόνιμοι κάτοικοι εξυπηρετούνται χωρίς το παραμικρό πρόβλημα όλες τις ώρες της ημέρας έως αργά το βράδυ» αναφέρει ο κ. Κολυνδρίνης ενώ καταλήγει ως εξής: «Η Σκιάθος διαθέτει την συγκοινωνία που της αξίζει και τα όποια μικρά προβλήματα υπήρξαν τα αντιμετωπίσαμε άμεσα. Όπως είναι ευνόητο τους χειμωνιάτικους μήνες τα δρομολόγια στη Σκιάθο είναι λιγότερα, επειδή είναι μικρότερη η κίνηση σε σχέση με την περίοδο του καλοκαιριού. Υπολογίζεται ότι τους καλοκαιρινούς μήνες, στη Σκιάθο το 2024 χρησιμοποίησαν τα μέσα μεταφοράς περί τα 1.100.000 άτομα».